Olvon hör hemma på skogsängar och i skogsbryn.

Detta är dagen då...

...jag försökte logga in med e-mailadressen: @hormaria.com

...upptäckte att Håkan Hellström inte sjunger "åh vad jag saknar att va' tjugo" utan "åh vad jag saknar Ernst-Hugo" i Klubbland

..påmindes om sms:et jag skickade till mina arbetskamrater en gång då en annan arbetskompis blivit sjuk och jag skulle ta hennes morgonpass. Det var väldigt tidigt på morgonen, jag var inte riktigt vaken, sms:et löd:

"God morgon! Sofie mådde tveksamt men har nu bestämt sig för att inte bra med oss. Lovade henne att jag kan ta det time4ga. Hoppas att hon infladde delade med sig av det för jag mådde bara ggr judelar igår. Ha det bra!"






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0