Allt som oftast... Kattkräks

Utdrag ur mailkonversation med min sambo:

From: M.W
Sent: den 19 september 2008 08:49
To: R.P
Subject:

Hej!

Du luktar bajs.

Hej då



Från: R.P
Skickat: den 19 september 2008 08:56
Till: M.W
Ämne: RE:

Hej, Ville inte säga något imorse men du luktade häst. Såg att du hade tagel i håret när du gick och det var stora mängder hö nere i hörnet framför sängen. Har även hittat spillning i hissen som kan komma från en häst. Min teori är att du blir en häst när du sover och det kan förklara det fasansfulla gnäggandet som väckte mig häromnatten. Framförallt förklarar teorin varför det stod ett par högklackade hästskor slarvigt uppställda innanför dörren och varför du hade en kondom i garderoben som jag skulle kunna använda också. Som garage till alla mina brandbilar. Hej då



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0