Blandade pärlor för klarinett



Lutade mig precis tillbaka i kontorsstolen och skulle göra en väldigt snygg referens till Bibeln (med massa svår namedropping som han aldrig skulle förstå ändå) för min kontorsrumskompis och samtidigt dricka lite nonchalant ur min vattenflaska.

Ska vi leka leken: "Gissa om jag sprutade upp halva flaskans innehåll i näsan och sedan rann allt ner mellan brösten så jag utan att tänka mig för körde ner hela handen för att torka upp och satt och grävde så när chefen stoppade in huvudet i rummet?"



.

Kommentarer
Postat av: Älskling

Haha, och du säger att inte jag får gräva mig i skrevet på offentlig plats!

2008-10-09 @ 10:48:26
URL: http://posth.blogg.se/
Postat av: Anonym

Offentliga platser kanske jag menade förresten...

2008-10-09 @ 10:49:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0